یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی انجام دیالیز آیا لازم است و چگونه برای جلوگیری از
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی انجام دیالیز آیا لازم است و چگونه برای جلوگیری از

هنگامی که یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی باید دیالیز تحت، و اگر او می تواند آن جلوگیری کنیم؟ در واقع، ما می توانیم این سوال از دو جنبه، که در چه مرحله و یا چگونه بالا کراتینین قبل از یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی دیالیز تحت هستند تجزیه و تحلیل. دلیل این است که مراحل و کراتینین سرم دو شاخص اصلی بیماری کلیوی هستند، بنابراین باید با آنها هر دو در درمان را نادیده بگیرد.

در چه مرحله ای بیمار باید دیالیز را؟

در حالت عادی، پس از بیماری بیمار گام به گام 5، پایان مرحله بیماری نارسایی کلیه، دیالیز زمان برای رفتن به گذشته است. اما در واقع، دکتر ممکن است دیالیز زودتر از در صورتی که بیمار در حال تجربه علائم و عوارض بیشتری توصیه می شود.

چگونه بالا کراتینین قبل از یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی باید دیالیز تحت؟

با توجه به سطح کراتینین سرم، آن را باید 8.0 از mg / dl باشد. اما این نیز تعداد پایدار نیست، به عنوان افراد با علائم شدید باید دیالیز زودتر از افرادی که با علائم خفیف را انجام دهند.

به طور خلاصه، هنگامی که آن را به آنچه که یک بیمار باید دیالیز یا نه تحت، با توجه به / شرایط خود او می آید، ما لازم نیست که برای پاسخ به تنها در اعداد است.

می تواند بیماری کلیوی تحت دیالیز به من بدهید؟

راستش، اگر یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی می تواند یک درمان جایگزین قبل را، آنها ممکن است فرصتی برای جلوگیری از دیالیز و یا آنها می توانند در دیالیز تکیه به زندگی بهتر است.

در اینجا من توصیه میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، است که نوآوری از طب سنتی چینی است، می تواند بیماران با بیماری کلیوی برای جلوگیری از دیالیز کمک، بهبود عملکرد کلیه.

در صورت امکان، من امیدوارم که همه بیماران مبتلا به بیماری کلیوی ممکن است به زندگی عادی بازگشت، حداقل، قادر به بهتر زندگی می کنند بدون دیالیز شود. اگر شما می خواهید برای جلوگیری از دیالیز و یا نیاز به کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید با ما ترک یک پیام، و یا ارسال تجزیه و تحلیل به Asya.yue@mail.ru ایمیل، WhatsApp / وایبر +8613292893707، ما در اینجا به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: